۸ توصیه برای افزایش فروش لوازم آرایشی بهداشتی در اینستاگرام

این ایده، از سنتهای قدیمی هند الهام گرفته شده است؛ بهطوری که پرفروشترین محصول شرکت، شستشوی صورت با زغال چوب است که برای رفع انواع مشکلات پوستی مفید میباشد. وقتی هم افراد بعد از مشاهده علائم پوستی به فروشنده یا داروخانه نامعتبر مراجعه میکنند، با این پاسخ مواجه میشوند که حتما خودشان به دلیل مشکلی به آن حساسیت داشته اند یا شرایط نگهداری مطلوب نبوده است. بعد از تعیین برند کسبوکار شما در زمینه فروش لوازم آرایشی، باید هر طور که میتوانید با مشتریان و مخاطبین تعامل برقرار کنید. بعد از تولید محتوا، وظیفه مهمتر شما این است که محتواهایتان را در فضای مجازی از طریق روشهای مختلف گسترش دهید. آیا تا به حال متوجه شده اید که علی رغم مبالغ زیادی که برای خرید لوازم آرایشی و آرایش می پردازید، در ظاهر شما نقص و برخی لکه های آزار دهنده وجود دارد؟ شما باید تا جاییکه میتوانید فعالیت خود را در بستر آنلاین گسترش دهید و با شیوههای مختلفی، محصولات آرایشی خودتان را تبلیغ کنید. همچنين اگر مخاطبين را به روشهاي مختلف، مخصوصا با اِعمال تخفيفهاي ويژه، تشویق کنید تا محصولات شما را به چند نفر دیگر معرفی کنند، فروش لوازم آرایشی شما رونق فراوانی خواهد یافت و تاثیر این راهکار را در کوتاه مدت خواهید دید.

البته شبکههای اجتماعی کار را تا حد زیادی برای تبلیغات آنلاین آسانتر کردهاند. درواقع استفاده از شبکههای اجتماعی برای بازاریابی لوازم آرایش بهداشتی باید در برنامههای شما قرار گیرد. تبلیغات آنلاین و پروموت محتواهای شما شاید چالشبرانگیزترین قسمت در بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی باشد. همان طور که اشاره کردیم، اصلیترین روش برای افزایش فروش این محصولات، بازاریابی اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی است. اجاره بیلبوردهای سطح شهر و نصب بنرهای تبلیغاتی مختلف که شامل معرفی جذاب محصولات آرایشی بهداشتی است، قطعا منجر به افزايش فروش شما میشود. همچنین از روغن های حمام برای رفع خارش، حساسیت و خشکی بدن و نرم و مرطوب کردن نگه داشتن نواحی حساس پوست استفاده میشود. مقدار و مدت تاثیر ماسک ها در شرایط گوناگون به نوع ماسک و جنس پوست شما بستگی دارد. ما در اینجا انواع محصولات لورال: شامپو لورال که تولیداتی با عنوان شامپو elseve و بهترین ماسک مو لورال و همچنین شامپو گلیس را برای شستشو انواع موی شما پیشنهاد می کنیم که هریک از آن ها بارنگ بندی گوناگون خود برای جنس موهای متفاوت مناسب است. ما در الانزا با همکاری تامینکنندگان و تولیدکنندگان کالاهای آرایشی و بهداشتی از میان برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی و خارجی و با در نظر گرفتن نیازهای روزمرهی شما جدیدترین و بهترین محصولات را در اختیارتان قرار میدهیم و در تلاشیم که بهترین فروشگاه لوازم آرایشی در تهران باشیم.

اما وقتی انتخاب شما از برندی کاملا ایرانی باشد، دیگر دغدغه و نگرانی اصل بودن کالا را نخواهید داشت. هرچقدر که تعداد تبلیغات و محتواهای شما بیشتر باشد، درواقع بیشتر به چشم مخاطب میآیید و کمكم برند كسبوكار شما در ذهن مخاطبانتان باقی ميماند. اما ایده تبلیغاتی لوازم آرایشی بهداشتی آفلاین کمک زیادی به آگاهیبخشی مخاطبین راجعبه برند کسبوکار شما میکند. حتما با صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی زیادی روبهرو شدهاید که اقدام به فروش محصولات خود از کانال مجازی میکنند. بنابراین، اگر بتوانید حتی بخش کوچکی از بازار فروش لوازم آرایشی را در دست خود بگیرید، در مدت کوتاهی میتوانید به درآمد فوقالعادهای برسید. به هیچ وجه نباید گوگل و موتورهای جستجوی اینترنتی را دست کم بگیرید. برای شما بسیار مهم است که در نظر بگیرید چه موادی برای کالایی که می خواهید بخرید استفاده شده است. حفظ بهداشت دهان و دندان موضوعی بسیار مهم بوده و حفظ سلامت دهان و دندان برای حفظ سلامت کل بدن ضروری میباشد. این لابراتوار، دو برند مهم و معتبر در محصولات آرایشی و بهداشتی به بازار ایرانی معرفی کرده است؛ سینره و اینلی. اگر شما هم دوستدار طبیعت هستید و تمایل دارید از محصولات گیاهی استفاده کنید، این برند گزینهی مناسبی برای شما است.

تولید محتواهای بصری و متنی جذاب برای معرفی محصولات آرایشی بهداشتی تاثیر فوقالعادهای در جذبشدن خانمهای جوان به کسبوکار شما خواهد داشت. اما همین عشق، دلیل سقوط بسیاری از پادشاهان توانمند در کسبوکار بوده است. احتمالا اولین کاری که افراد مختلف برای یافتن محصول بهداشتی و آرايشی موردنظرشان و اطلاع از تاثیرات آن انجام میدهند، جستجو کردن در گوگل است. فروشگاه لوازم آرایشی معمولا فروش محصولات بهداشتی مانند اسفنج حمام، اتو مو، افترشیو، افشانه مو، آیینه، برس و شانه، برق ناخن، بیگودی، پنبه، پودر بچه، تیغ ریش تراشی، تل مو، حوله، خمیر ریش، خودتراش، دستمال کاغذی، دستکش، رنگ مو، سرم ضدچروک، سشوار، شامپو، شیرپاک کن، صابون، ضد عرق، قیچی، کاندوم، کش مو، کیف توالت، کیف مجلسی، گوش پاک کن، لاک خشک کن، لباس زیر، مسواک، موچین، موم پارافین، نرم کننده مو و نوار بهداشتی را انجام می دهند. برای اينكه بتوانيد در ميان رقبا حرفی برای گفتن داشته باشيد، بايد اقدامات مربوط به بازاريابی لوازم آرايشی بهداشتی را به نحو مناسبی انجام دهيد.

دیدگاهتان را بنویسید